SKLENITEV POGODBE

Točna navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe:

  1. Uporabnik želene artikle doda v košarico
  2. Na blagajni uporabnik vpiše obvezne podatke in izbere način plačila (nakup lahko opravi brez ali z registracijo)
  3. Ko uporabnik izpolni zahtevane podatke se mora strinjati s pogoji spletne trgovine Gent.si in potrdit naročilo. S potrditvijo naročila uporabnik potrjuje, da je prebral in se v celoti strinja s splošnimi pogoji spletne trgovine Gent.si
  4. Po opravljenem naročilu, uporabnik na e-mail prejme podatke o oddanem naročilu
  5. Pogodba je sklenjena, ko kupec plača in prejme naročeno blago. Pogodba poteče po štirinajstih (14) dnevih, od prejema blaga. Pogodbe so z novimi naročili ponavljajoče in trajajo do izteka.

Kot pogodba velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi naročenega blaga. Naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Vpogled oz. kopijo pogodbe lahko kadarkoli zahtevate, tako da nam pišete na info@gent.si. Pogodbo vam bomo posredovali po e-mailu oz. po pošti.

Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila:

Ob ogledu posameznega izdelka lahko s pritiskom na gumb »Dodaj v košarico« izbirate izdelke, ki jih želite kupiti. Ves čas naročanja imate neposreden vpogled v izbrane artikle preko rubrike »košarica ali blagajna«, ki se nahaja desno na vrhu nad glavnim menijem. Ob pritisku na gumb »Košarica« se na zaslonu prikaže vsebina oz. vsi izdelki, ki ste jih izbrali. V primeru napake lahko izbrišete vsebino košarice s pritiskom na gumb »Odstrani iz košarice«. V primeru spremembe števila artiklov lahko vnesete novo število vsakega posameznega artikla posebej in pritisnete gumb »Osveži število v košarici«. Ob vnašanju podatkov potrebnih za oddajo naročila imate neprestan vpogled nad vpisanimi podatki, tako da jih lahko kadarkoli popravite. Po prejemu naročila boste nemudoma prejeli avtomatsko potrdilo o prejemu naročila. V kolikor ugotovite, da ste se zmotili pri naročanju šele po že prejetem potrditvenem emailu, lahko spremembo sporočite tako, da odgovorite na to sporočilo ali pa nas pokličete. Predstavnik podjetja vas lahko pokliče po telefonu, da preveri vaše podatke, morebitne nejasnosti in nepravilnosti pri naročilu.

Razlaga statusov naročil:
- Sprejeto: Ta status se naročilu avtomatsko dodeli, ko kupec naročilo odda.
- V obdelavi: Ta status naročilu dodelimo, ko podatki naročila niso popolni in pričakujem dopolnitev naslova za pošiljanje.
- Poslano: Ta status naročilu dodelimo, ko oddamo paket našemu zunanjemu izvajalcu Speedy Box d.o.o.
- Povrnjeno: Ta status naročilu dodelimo, ko ob morebitnem vračilu dobimo paket vrnjen nazaj v skladišče.
- Preklicano: Ta status naročilu dodelimo, če kupec prekliče naročilo preden le-to odpošljemo.

GARANCIJA IN POGOJI GARANCIJE

Izdelki imajo veljavno garancijo, v primeru, da je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna, če se upoštevajo vsa navodila na garancijskem listu in samo z predložitvijo računa.

Garancija je veljavna za obdobje navedeno na garancijskem listu in na strani izdelka.

Za uveljavljane garancije nam na e-mail info@gent.si sporočite številko računa in razlog za uveljavljanje garancije.

ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@gent.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora najkasneje v 7 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov skladišča: Speedy Box d.o.o., Cesta 25. junija 55, 5000 Nova Gorica. Če po prejemu blaga prodajalec ugotovitvi, da je to nepoškodovano in iste kvalitete kot je bilo poslano in v nespremenjeni količini, podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. V kolikor kupec vrne blago s poškodovano embalažo se vrne le 50% kupnine, ki ne zajema potnih stroškov. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik ob vračilu blaga pošlje osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi vrnjeno plačilo ter račun za blago, ki ga vrača. Vračilo plačila bomo opravili v 10 dneh od prejema blaga. Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. S potrdilom nakupa dovoljujete, da z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in z namenom obveščanja vzpostavimo, vodimo, vzdržujemo in upravljamo z vašimi osebnimi podatki neomejeno časovno obdobje.

Zagotavljamo vam varstvo osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/2004). Kot kupec lahko kadarkoli po elektronski pošti zahtevate, da v roku 15 dni trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja (tudi preko e-mail pošte). O izbrisu vas bomo v nadaljnjih petih dneh po elektronski pošti obvestili.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih artiklov zmanjka, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili po e-pošti oz. telefonu. S klikom na gumb "Potrdite naročilo" v zadnjem koraku nakupa bomo zajeli vaše naročilo in vas o tem tudi obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga navedli od oddaji naročila. Natančnejši pregled vašega naročila si lahko pogledate še po potrditvi nakupa oz. na povezavi, ki jo dobite v potrditvenem e-mailu. Vse v zvezi z nastavitvami vašega računa ter vaših naročil lahko najdete pod opcijo "Urejanje uporabniškega računa". V primeru vprašanj ali težav se obrnite na naš e-mail info@gent.

S klikom na gumb "Potrdite naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno - plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.